انتقال مستقیم خروجی افتر افکت به داخل ادوبی پریمیر با حفظ تنظیمات اولیه
9 بازدید
9 بازدید
چطور از موشن گرافی در افترافکت خروجی بگیریم و در پریمیر استفاده کنیم؟
06 شهریور 1403
اولین نفری باشید که برای این ویدیو دیدگاه ارسال میکنید
