دیکلمه زیبای «عادتی دارم در غذا خوردن ...» با صدای باران نیکراه
116 بازدید
116 بازدید
عادتی دارم در غذا خوردن، باید لقمهی آخر پُرمَلات باشد، یکجور که طعمش بنشیند به دهانم، و چشم و دلم را سیر کند تا وعدهی بعد!
اولین نفری باشید که برای این ویدیو دیدگاه ارسال میکنید
