چرا کره ای ها موقع احوال پرسی همیشه میگن غذا خوردی یا نه؟
7 بازدید
7 بازدید
اینم از داستان 밥 먹었어 در کره جنوبی
02 مرداد 1403
اولین نفری باشید که برای این ویدیو دیدگاه ارسال میکنید
