واکنش کنایهآمیز بیرانوند به سکوهای خالی در ورزشگاه آزادی | ویدیو
27 بازدید
27 بازدید
بیرانوند که برای گرم کردن به زمین آمده بود درباره برگزاری بازی بدون تماشاگر گفت: انگار بازی دوستانه داریم. مگه میشه؟
01 بهمن 1401
اولین نفری باشید که برای این ویدیو دیدگاه ارسال میکنید
