ساخت شمشیر در زیبراش - قسمت چهارم (اخر)
440 بازدید
440 بازدید
در قسمت چهارم یعنی آخرین قسمت این سری تمامی کارهایی که در زیبراش انجام دادیم رو میخوایم خروجی بگیریم. این قسمت در واقع مهم ترین قسمت این سری محسوب میشه چرا که با نحوه خروجی گرفتن Normal Mapها و Color Mapها آشنا میشیم. برای این کار باید اشیائی که داریم رو Unwrap کنیم یعنی برای اونها UV Map ایجاد کنیم. در این آموزش هم با استفاده از پلاگین خود زیبراش یعنی یو وی مستر ( UV Master ) این کار رو انجام میدیم هم اینکه خواهیم دید چطور می تونیم شیء مورد نظرمون رو به نرم افزار سه بعدی که راحت تر هستیم ببریم،
اولین نفری باشید که برای این ویدیو دیدگاه ارسال میکنید